Πλέον και Certified Google AdWords Partners
Μπορούμε να τρέξουμε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες στο internet με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και από σήμερα με πιστοποίση από την ίδια τη Google !!!
Blog που αφορά την διαφήμιση, τη γραφιστική, την τυπογραφεία, το makreting, το internet και όλα τα άλλα πεδία με στα οποία δραστηριοποιείται συστηματικά η IMAGE Διαφημιστική
Μπορούμε να τρέξουμε τις διαφημιστικές σας καμπάνιες στο internet με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και από σήμερα με πιστοποίση από την ίδια τη Google !!!
Οι τιμές στην εκτύπωση διαφημιστικών φυλλαδίων είναι πλέον μοναδικά ελκυστικές !!
Η εκτύπωση των φυλλαδίων είναι πλέον οικονομική και εύκολη.
Η IMAGE Διαφημιστική δίνει τη λύση για την ηλεκτρονική δημοσίευση στο Internet του ισολογισμού της επιχείρησης σας: Σύμφωνα με όσα προβλέπονται από την πρόσφατη αλλαγή στο νομικό πλαίσιο, οι επιχειρήσεις που συντάσσουν ισολογισμό (Α.Ε. / Ε.Π.Ε. κλπ), μπορούν από εδώ και στο εξής να τον δημοσιεύουν ηλεκτρονικά, στην ιστοσελίδα τους. Έτσι, για τη δημοσίευση σας προτείνουμε & προσφέρουμε τα παρακάτω:
Για πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο 26510 - 68500 ή στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Μια΄μοναδική προσφορά από την εταιρία μας !!!
Μέχρι 15 Νοεμβρίου, σας προσφέρουμε....
Προλάβετε !!!
Η εταιρία θα παραμείνει κλειστή όλη την εβδομάδα του δεκαπεντάυγουστου. ευχόμαστε σε όλους καλές διακοπές. Μαζί σας πάλι στις 20 Αυγούστου !!!
Νέες μειωμένες τιμές και νέα υλικά προστέθηκαν στις εκτύπωσεις plotter και τις γιγαντοεκτυπώσεις. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ !!
Οι νέες μας τιμές στα διαφημιστικά φυλλάδια δεν είναι απλά ελκυστικές, είναι ότι πιο οικονομικό υπάρχει στην αγορά και πάντα με άψογη ποιότητα και εξυπηρέτηση. ΔΕΙΤΕ !!!
Η υπηρεσία Google Drive, η cloud υπηρεσία αποθήκευσης της Google, φαίνεται ότι βρίσκεται πιο κοντά από ποτέ, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται η ιστοσελίδα TheNextWeb.
Η IMAGE Διαφημιστική δημιούργησε τη νέα ιστοσελίδα της Team Service, εξουσιοδοτημένου επισκευαστή της Mercedes-Benz (www.team-service.gr).
Η IMAGE Διαφημιστική δημιούργησε την ιστοσελίδα www.myprosklisi.gr στην οποία παρουσιάζονται και βρίσκονται προς πώληση δεκάδες πρωτότυπα σχέδια προσκλητηρίων βάπτισης.
Η ιστοσελίδα που είναι αποκλειστική δημιουργία και εκμετάλλευση της εταιρίας, προσφέρει προσκλητήρια βάπτισης σε ιδιαίτερα φιλικές τιμές που είναι 0,89 € για το προσκλητήριο, το φάκελο και βέβαια τον αναλογούντα ΦΠΑ.
Επιπλέον, ο χρόνος παραγωγής των προσκλητηρίων, είναι ελάχιστες ημέρες, που σημαίνει ότι οχτώ και την τελευταία στιγμή, όλοι έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν όμορφα προσκλητήρια στην βάπτιση του μωρού τους.
Όσοι γονείς ενδιαφέρονται για τη συνεργασία, είναι ευπρόσδεκτοι να επιστεφτούν την ιστοσελίδα και να δουν αναλυτικά τα διαθέσιμα σχέδια.
Ήταν 21 Μαρτίου του 2006 όταν ο Jack Dorsey δημοσίευσε το πρώτο δημόσιο tweet, που έλεγε "just setting up my twttr". Κι όμως 6 χρόνια έχουν περάσει από εκείνη τη μέρα. Από την ημέρα της γέννησης του Twitter.
Για το πώς εξελίχθηκε το «microblogging» κοινωνικό δίκτυο, οι αριθμοί μιλάνε από μόνοι τους. Δε χρειάστηκε να περάσουν παρά 3 χρόνια, 2 μήνες και 1 ημέρα για να φτάσουν τα tweets στον μαγικό αριθμό του ενός δισεκατομμυρίου, ενώ σε μόλις 18 μήνες, οι εγγεγραμένοι χρήστες ξεπέρασαν το μισό εκατομμύριο. Μάλιστα, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, μέχρι τον Απρίλιο του 2011, περισσότεροι από 200 εκατομμύρια χρήστες είχαν κάνει εγγραφή, ενώ τουλάχιστον οι μισοί ήταν ενεργοί τη χρονιά εκείνη.
Όποιος χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα, σίγουρα έχει καταλάβει ότι η κάθε πληροφορία που 'ανεβαίνει' από την πλευρά των χρηστών και διατίθεται δωρεάν στο διαδίκτυο, έχει γίνει... τροφή για τον διαφημιστή! Ξαφνικά, δεν υπάρχει πια ούτε ένα brand που να μην έχει σελίδα στο Facebook ή λογαριασμό στο Twitter! Μάλιστα, κάποια brands άφησαν τις επίσημες ιστοσελίδες τους σε δεύτερη μοίρα και έριξαν όλο το βάρος στη συγκέντρωση όσο το δυνατόν περισσότερων likes και followers! Έχει γίνει πλέον αισθητό ότι τα Κοινωνικά Μέσα δεν είναι μόδα, δεν είναι μια παροδική 'τρέλα'.
Το νέο πρόγραμμα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων (COSME), με προϋπολογισμό 2,5 δισ. ευρώ για την περίοδο 2014-2020, παρουσίασε πρόσφατα η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το πρόγραμμα, που αποτελεί τη συνέχεια του Προγράμματος Πλαίσιο για την Ανταγωνιστικότητα και την Καινοτομία (CIP), απευθύνεται σε επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται για χρηματοδότηση της εταιρείας τους, σε πολίτες που ενδιαφέρονται να ιδρύσουν ή να αναπτύξουν μια επιχείρηση, αλλά και σε κρατικές αρχές που διαμορφώνουν ή εφαρμόζουν σχετικές πολιτικές.
Την ώρα που τα ποσοστά ανεργίας αυξάνονται διαρκώς και οι Έλληνες μεταναστεύουν μαζικά στο εξωτερικό για μια δουλειά, η εκστρατεία Hire a Greek έκανε την εμφάνιση της. Τι βοήθειες προσφέρουν οι ομογενείς στους χιλιάδες άνεργους Έλληνες για επαγγελματική αποκατάσταση;
Πόσες φορές τον τελευταίο χρόνο έχετε χρησιμοποιήσει τα κοινωνικά δίκτυα για να επικοινωνήσετε με μια εταιρία ή να ενημερωθείτε για τις δραστηριότητές της; Λογικά αρκετές. Ένας συνεχώς αυξανόμενος αριθμός πελατών προτιμά τα κοινωνικά δίκτυα για να έρθει σε επαφή με τις εταιρίες από τις οποίες αγοράζει προϊόντα και υπηρεσίες...
Τα νούμερα είναι η καλύτερη επιβεβαίωση ότι ο Chrome θα γίνει εντός ολίγου ο πιο δημοφιλής browser. Δείτε τα νούμερα για τον Ιανουάριο από την StatCounter statistics...
Το λογότυπο είναι ένα γραφικό ή έμβλημα που χρησιμοποιείται από εταιρείες, οργανισμούς ή ακόμα και συγκεκριμένα πρόσωπα με στόχο την άμεση αναγνωρισιμότητα. Ένα λογότυπο μπορεί να είναι ένα καθαρά σχεδιαστικό αντικείμενο (σύμβολο, εικονίδιο) ή κείμενο (wordmark). Το λογότυπο πρέπει να κάνει μια καλή πρώτη εντύπωση και ο τελικός σκοπός του είναι να δημιουργήσει μια αξιοσημείωτη, αναγνωρίσιμη εικόνα στο μυαλό του πιθανού πελάτη και ταυτόχρονα να μεταδώσει κατά το δυνατόν στοιχεία από την ταυτότητα μιας εταιρείας ή ενός προϊόντος. Το λογότυπο αποτελεί την καρδιά μια εταιρικής ταυτότητας και συχνά είναι το καθοριστικό στοιχείο για την εικόνα που σχηματίζει κάποιος για την εταιρεία σας.
Στη σχεδίαση ενός λογοτύπου είναι μάλλον καλύτερα να εμπιστευτείτε κάποιον επαγγελματία. Θυμηθείτε πόσες φορές έχει δημιουργήσει σε εσάς άσχημη εντύπωση ένα κακοσχεδιασμένο λογότυπο. Ένα καλό λογότυπο δημιουργεί μια θετική προδιάθεση ενώ ένα πρόχειρο και κακοσχεδιασμένο λογότυπο προξενεί επιφυλακτικότητα ή και απόρριψη.