Ο βασικός στόχος του marketing, ειδικότερα όσον αφορά τα καταναλωτικά αγαθά, είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Τα κύρια στοιχεία του marketing είναι τα λεγόμενα 4p που προκύπτουν από τις αγγλικές λέξεις: Product, Price, Place, Promotion (δηλ. προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση). Τα 4p σχηματίζουν το μίγμα μάρκετινγκ (marketing mix). Στόχος του επικοινωνιακού marketing είναι να προσδιορίσει και εφαρμόσει τις καλύτερες μεθόδους για την επιτυχία στο κομμάτι της προώθησης. Η επιστημονική προσέγγιση της προσπάθειας αυτής είναι που καταξιώνει τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το αντικείμενο.
Στην image ειδικευόμαστε στο επικοινωνιακό marketing όπου προσφέρουμε τις αρτιότερες υπηρεσίες επικοινωνιακού marketing στην Ήπειρο. Μέσα από την μελέτη και ανάλυση των παραμέτρων της αγοράς και της καταγραφής της αντίδρασης των καταναλωτών σε συγκεκριμένες εταιρίες ή προϊόντα, καθορίζουμε τον τρόπο με τον οποίο μια επιχείρηση πρέπει να κινηθεί για να έχει επιτυχία όσο αφορά την επικοινωνιακή προώθηση που επιθυμεί.
Στρατηγικός σχεδιασμός επικοινωνίας
Δημιουργούμε λεπτομερή στρατηγικά σχεδία προβολής και επικοινωνίας της επιχείρησής σας που περιγράφουν αναλυτικά όλες τις παραμέτρους που χρειάζονται ανάλυση και απαντούν σε ερωτήματα όπως, «Που», «Πως», «Πότε», «Ποιός» και «Γιατί». Φτιάχνουμε ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο δράσης και ορίζουμε τις μεθόδου μέτρησης των αποτελεσμάτων όλων των δράσεων. |
Έρευνες αγοράς
Εκτελούμε έρευνες αγοράς σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο με σκοπό να καταδείξουν τη θέση της επιχείρησής σας στην αγορά, τις δυνατότητες και τις αδυναμίες ενός προϊόντος ή ακόμα την τάση της αγοράς σε συγκεκριμένα θέματα. |