Τα ραδιοφωνικά μηνύματα είναι ένας σημαντικός τρόπος διαφημιστικής προβολής, ειδικότερα τώρα που πλέον είναι πολύ μεγαλύτερος ο χρόνος που ο μέσος Έλληνας ακούει ραδιόφωνο. Είτε στην εργασία του, είτε την ώρα που βρίσκεται στο αυτοκίνητο, είτε στο σπίτι του την ώρα που ξεκουράζεται, ακούει μουσική. Το μειονέκτημα της έλλειψης εικόνας, πρέπει να αντισταθμιστεί με την δημιουργία ενός σύντομου και ενδιαφέροντος ραδιοφωνικού μηνύματος που να τραβήξει την προσοχή του ακροατή. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί μέσα από ένα έξυπνο κείμενο, με την χρήση της κατάλληλης μουσικής υπόκρουσης, ή ακόμα και με συνδυασμό των δύο.
Στην image μελετάμε τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που απαιτούνται για τη δημιουργία ραδιοφωνικών σποτ που έχουν ανταπόκριση στο κοινό και περνάνε άμεσα το μήνυμα που επιθυμείτε σε ένα μέσο που η έλλειψη εικόνας κάνει απαραίτητη τη σωστή μελέτη και την πρωτοτυπία του μηνύματος.